10 legi esențiale în social media marketing

  • social media content, marketing online, facebook ads

Conștientizând puterea pe care o are conținutul de marketing și strategiile din social media vei întelege cum să abordezi audiența.  Poate fi o adevarată provocare dacă începi de la 0, fară cunoștințe și experiență în domeniu. Îți prezentăm 10 legi fundamentale pentru social media marketing care te ajuta să întelegi mai bine întregul proces.

  1. Legea ascultării

Succesul unei comunicări prin social media și continutul de marketing presupune să asculți mai mult și să vorbești mai putin. Învață ce este important pentru audiența ta, urmăreste-le interesele și discuțiile. Trebuie să știi să te integrezi și nu să dai buzna în viața oamenilor.

  1. Legea focusului

Este mai bine sa ai un focus în toata strategia ta, decât să încerci să cuprinzi orice. Dacă reușești să faci asta vei crea un brand puternic si vei avea o sansa mai mare de reușită decât dacă abordezi o strategie de tipul “de toate pentru toți”.

  1. Legea calitații

Calitate în loc de cantitate. Este mult mai bine să ai 1000 de fani care te urmăresc și interacționează cu brandul, decât 10 000 care dispar dupa primul contact avut cu ei.

  1. Legea răbdării

Succesul unei comunicări eficiente în social media nu se întâmplă peste noapte. Trebuie să fii perseverent și să ai răbdare că rezultatele vor apărea.

  1. Legea compoziției

Dacă publici conținut de calitate și relevant pentru fanii tăi, aceștia vor duce vorba mai departe către prietenii din Twitter, Facebook, LinkedIn sau din blogurile personale. Acest lucru iți va genera o creștere în motoarele de cautare (SEO) si asta înseamnă ca oamenii te vor găsi mai ușor in mediul online.

  1. Legea influenței

Ar fi bine să-și petreci timpul căutând leaderi de opinie, persoane influente în mediul online, care au un public ce poate fi interesat de produsele/serviciile afacerii tale. Conectează-te și construiește o relatie cu aceste persoane. Daca le atragi atentia poate că vor publica mai departe postările tale și tu vei avea o nouă audiență.

  1. Legea valorii

Dacă iți petreci majoritatea timpului pe rețelele de socializare promovând  doar produsele/serviciile, oamenii nu te vor mai asculta. Trebuie să le oferi plus valoare. Focusează-te mai putin pe conversii și mai mult pe a crea conținut si a dezvolta relații. În timp, oamenii vor deveni susținătorii tăi si vei beneficia de marketing prin word-of-mouth.

  1. Legea răspunsului

Dacă o persoana te-ar aborda față în față nu ai putea să o ignori, deci nu-I ignora nici pe cei care te abordeaza online. Construirea relației este una din cele mai importante părti ale unei strategii de social media eficiente, asadar raspunde tuturor persoanelor care te contactează.

  1. Legea accesibilitatii

După ce publici cateva postări nu te fă dispărut. Fii acolo pentru fanii tai, asta înseamnă să faci postări în mod regulat și să participi la conversații.

  1. Legea reciprocitatii

Nu poti să aștepți ca alții să-ți dea share și like la postări fără ca tu sa faci la fel pentru ei. Deci, aloca timp și pentru a împărtăși conținutul altor pagini.

Pentru campanii reușite pe social media apeleaza la specialiștii nostrii de marketing online . Contact pentru oferte personalizate in funcție de nevoile tale mail contact@limonade.ro sau la telefon 074 092 8125.

 

Share Button

Leave a Comment