10 motive pentru care sa te promovezi online

21/03/2011

    Fie că ești liber profesionist sau antreprenor, ai nevoie de promovare – promovarea ta sau a companiei tale. Există diverse metode prin care poți face acest lucru.

    Mergem la întâlniri de networking, suntem prezenți pe rețelele de socializare sau pur și simplu încercăm să facem bine ceea ce ne defineste din punct de vedere profesional. Până aici totul este simplu și corect. Totuși, de ce să punem accent pe promovarea online?

    1. Peste 7 milioane de români acceseaza internetul lunar, iar 55% dintre aceștia sunt din București, deci aici pot fi peste 30% din potențialii tăi clienți;
    2. 89% folosesc internetul zilnic sau aproape zilnic;
    3. Internautul român este de vârstă tânără (20-45 ani), foarte prezent în luarea deciziei de cumpărare a diverselor bunuri, ca decidenți sau codecidenți;
    4. 72% din utilizatorii de internet caută informații din domeniul lor de activitate și citesc știri online. Fă astfel încât tu/firma ta să faci parte din informația de calitate pe care o va găsi online;
    5. 29% din cei ce caută informații despre un produs/serviciu online, l-au și achiziționat. Oferta ta trebuie să fie acolo! Dacă dau o căutare pe google, te găsesc?
    6. Există o gamă largă de posilități de promovare: prezența pe rețelele sociale, articole, bannere imagine sau bannere text, reclamă contextuală sau anunțuri plătite pe google;
    7. Mediul online oferă metode clare de măsurare a rezultatelor. Poți știi exact cine, de ce și de unde a venit pe site-ul/blogul tău;
    8. Analiza rezultatelor  permite optimizarea campaniilor de promovare în timp real, eliminând pierderile care pot apărea;
    9. Costurile promovării online sunt mult sub cele practicate în alte medii (presa, TV, radio, outdoor);
    10. Reclamele online par a-și găsi o utilitate foarte bună pentru persoanele carieriste, hedoniste si leaderi de opinie, persoane care de altfel sunt și mai deschise pentru cumpărături online.

    *informații statistice extrase din studiul “The Voice of Internet User” realizat de IAB Romania și eResearch corp

    # Dacă îți place ceea ce ai citit, împărtășește și cu ceilalți!
    Share Button