5 modalitati de a avea o prezenta inteligenta in social media

24/04/2014
by Irimia Daniela

Stiati ca romanii sunt pe locul al doilea in Europa la timpul petrecut pe internet, cu o medie de 18,6 ore saptamanal? Cu siguranta, social media face parte acum din rutina zilnica. Este o oportunitate extraordinara pentru a asigura businessului tau o prezenta inteligenta in mediul online.

Ai nevoie de abordarea unei strategii de comunicare in functie de obiectivele urmarite. Iti prezentam 5 modalitati prin care poti crea o prezenta inteligenta si strategica in social media:

1. Asigura customer service de exceptie

Majoritatea clientilor se “indragostesc” de brand datorita unei abordari prietenoase de customer service.  Experienta pe care o au atunci cand interactioneaza cu afacerea ta  este extrem de importanta. Acorda atentie la cum ii faci sa se simta atunci cand ii abordezi.

2. Ai grija de imaginea ta

Factorii vizuali au un impact major. Un logo expresiv, imagini reprezentative asociate cu serviciile/produsele oferite, culori care iti definesc identitatea, toate acestea te ajuta sa comunici in mod inteligent cu fanii din social media.

3. Creeaza continut de exceptie

Oamenii au o parere pozitiva despre companiile care ofera continut util si valoros atat pe website, cat si in retelele de socializare. Le puteti furniza informatii utile despre produse/servicii, idei noi, sfaturi si sa le creati o buna dispozitie.

4. Apeleaza la factorul emotional

Aici este simplu:  “Oamenii nu cumpara din motive logice. Oamenii cumpara din motive emotionale.”  Zig Ziglar

Achizitia este realizata pentru ca acopera o nevoie. Dar oamenii aleg sa cumpere de la tine pentru ceea ce transmiti: status social, imagine, frumusete, putere, inovatie, puritate, pasiune, etc.

5. Fii deschis pentru a primi feedback

Aceasta este partea cea mai interesanta in social media – comunicarea se realizeaza in dublu sens. Nu doar business-ul tau comunica catre fani, ci si ei trimit feedback catre tine. Incurajeaza-i sa interactioneze cu pagina ta. Si alunga reticenta in a primi feedback negativ.  “Cei mai nemulţumiţi clienţi ai tăi sunt cea mai importantă sursă de inspiraţie.” – Bill Gates

Pentru a construi o campanie de promovare in mediul online dupa o strategie inteligenta apeleaza cu incredere la consultantii nostri in marketing si comunicare online!

Share Button