Avantajele promovarii prin Google Adwords

21/03/2011
  • avantajele promovarii pe google

promovare online limonadePay Per Click este una dintre cele mai eficiente și exacte forme de publicitate online, aici încadrându-se și campaniile de promovare Google Adwords. O astfel de campanie se poate face prin anunțuri text afișate în motorul de căutare sau prin anunț imagine (bannere) afișate în rețeaua de conținut Google (site-uri partenere Google).

Avantajele incontestabile ale promovării prin  Google Adwords:

  • Publicitatea plătită pe Google este perfect targetată, anunțurile fiind afișate doar persoanelor interesate de domeniu
  • Advertiserul plăteste doar pentru utilizatorii care dau click pe anunt și îi acceseaza site-ul.
  • Clientul știe exact câți vizitatori va avea pe site în urma campaniei și poate calcula inclusiv o rată de conversie

Pare a fi simplu și mulți clienți optează să își gestioneze singuri conturile de Google adwords. Nu este greu să faci un cont, dar dincolo de elementele strict tehnice, sunt câteva reguli ce trebuie respectate pentru a avea o campanie de succes. Când optezi să îți promovezi afacerea contextual, cu cost per click, scopul nu trebuie să fie doar acela de a aduce oameni pe site. Trebuie să aduci oamenii care trebuie – clienții tăi.

Campania trebuie optimizată continuu. Asta înseamnă să ai anunțuri relevante și cu un call to action puternic. Cuvintele cheie trebuie alese cu grijă și să fie cât mai reprezentative pentru business-ul tău. Și cum reușita unei campanii ține cont întotdeauna și de suma de bani investită, optimizarea campaniei înseamna și o optimizare a costului. Cât plătești pentru fiecare vizitator ce ajunge pe site-ul tău? Când știi daca e mult sau puțin sau dacă bugetul total alocat este suficient sau nu pentru a avea niște rezultate optime?

O agentie specializata știe să seteze de la început campania astfel încât să obțină rezultate maxime dintr-un anumit buget. Partea frumoasa a mediului online este dată de faptul că orice campanie se poate optimiza în timp real. Un expert în marketing online va ști întotdeauna dacă anunțul text (sau banner) este relevant și atractiv pentru potențialii clienți. În permanență se pot seta cuvinte cheie noi și se poate renunța la cele neperformate, anunțurile sau URL-urile se pot schimba, rata de click poate evolua favorabil sau nu. O multime de detalii fac diferența între o campanie reușită și una care doar consumă bugetul. Nu irosi bugetul de promovare dacă nu ești stăpân pe tot ceea ce înseamna Google adwords. E mult mai bine sa apelezi la o agentie specializată. În acelasi buget, poți avea rezultate de două ori mai bune.

Dacă ai nevoie de promovare online eficientă, contactează-ne pentru o ofertă – CLICK AICI !

# Dacă îți place ceea ce ai citit, împărtășește și cu ceilalți!
Share Button