Ce inseamna SEO si ce asteptari sa avem de la acest serviciu

15/02/2012
  • seo

seoDacă nu ştiţi ce inseamna SEO, vă rugăm să citiţi acest articol. Daca aveti nevoie se servicii profesionale de SEO pentru site-ul dumneavoastra, contactati-ne pentru o oferta – CLICK AICI !

Mai jos vom explica in 3 pasi ce inseamna SEO.  Pentru inceput sa dam definitia simpla: SEO = Search Engine Optimization, adica optimizarea unui site pentru motoarele de cautare (google, yahoo, bing ). Acest serviciu de optimizare atrage atentia multor proprietari de site-uri şi vrem sa subliniem niste idei clare, pentru a intelege mai bine ce este si la ce va ajuta sa faceti SEO.

1. SEO este un tool de  marketing, nu o formulă magică. Unii dintre cei care se autointituleaza “experţi”, care vând servicii de SEO, prezinta acest serviciu ca ceva miraculos, care peste noapte, face ca un site să apară în primele rezultate ale căutării.  Adevarul este ca, daca se  folosesc corect metodele de optimizare, SEO este o forma de marketing care poate ajuta într-adevăr la creşterea traficul pe site-ul dumneavoastra, insa pe termen mediu. Garantarea unei pozitii nu este insa posibila datorita unui numar foarte mare de variabile in procesul de „pregatire” a unui site pentru a fi usor de indexat de catre motoarele de cautare.

2. SEO nu inseamna doar ca site-ul o sa apara pe prima pagină la cautarile Google, desi  mulţi vând asa aceste servicii. De fapt, dacă cineva va garantează  că va plasa site-ul pe prima pagină Google, ar trebui sa fiti imediat neincrezatori. În principal pentru două motive:

  A.  Deoarece nu mai exista o singura „prima pagina” Google. Rezultatele organice sunt diferite pentru fiecare utilizator.

  B.  Deoarece algoritmul pe care il utilizează Google pentru a clasifica site-urile (şi, prin urmare, rezultatele căutării) ia în considerare peste 200 de factori şi doar Google ii ştie pe toti.

Astfel, clasamentul  site-ului  in motoarele de cautare nu este cel mai bun mod de a determina succesul acţiunilor de SEO. O măsură mult mai potrivită ar fi  traficul provenit din cautarile organice, un lucru uşor de verificat din statisticile de trafic oferite de google analytics pentru site-ul dumneavoastra.

3. SEO ar trebui să fie considerat ca o investiţie şi, prin urmare, să se înţeleagă că rezultatele nu vin peste noapte. Activitatea de SEO are nevoie de timp, atât pentru a aplica tehnicile de optimizare cat si pentru a vedea  roadele.  Când incepeti serviciile de SEO, nu va asteptati sa vedeţi toate rezultatele mai devreme de  câteva luni. Dacă aveţi nevoie de trafic imediat, cel mai bine este sa combinati servicii SEO cu o campanie Google AdWords (pay per click ).

Echipa Limonade va sta la dispozitie cu servicii de audit a site-ului si optimizarea lui pentru motoarele de cautare.

# Daca iti place ce ai citit, impartaseste si cu ceilalti !

Share Button