Cum folosim newsletterul pentru promovarea afacerii

03/05/2013

 Newsletter-ul reprezinta un instrument foarte eficient de loializare, prin intermediul caruia stabiliti relatii, iar daca acesta mai include si continut comercial poate genera si vanzari. Este foarte important sa va asigurati ca abonatii le vor citi.

Prima impresie conteaza foarte mult, pornind de la subiect, care poate influenta in mare masura daca emailul va fi deschis sau nu. Aveti 50 de caractere la dispozitie pentru a-i atarge atentia abonatului si sa-l faceti sa dea click.

Newsletterele ofera o lista cu ultimele stiri, produse sau servicii oferite de firma dumneavoastra. Pot genera vanzare mai mare daca oferiti informatii obiective care au rolul de a-i ajuta pe clienti in luarea unor decizii.

Odata ce ati capatat obiceiul de a scrie acea informatie intr-o forma care sa prezinte interes pentru client, veti gasi ca este extrem de usor sa strecurati un mesaj publicitar care sa aiba un impact mai mare asupra destinatarului.

Reguli de scriere a subiectelor de newsletter

Claritate

Totul trebuie sa fie specific. Subiectul trebuie sa descrie continutul email-ului intr-o forma succinta si clara.

Originalitate

Originalitatea starneste curiozitatea si va veti diferentia foarte usor. Nu folositi subiecte prea asemanatoare cu unele anterioare chiar daca acelea au avut success, repetarea va obosi abonatul.

Atentie la filtrele anti-spam

Cand scrieti subiectul email-ului trebuie sa aveti in vedere si filtrele anti-spam. Pentru a evita acest aspect este indicat sa nu scrieti cuvinte intregi cu majuscule sau folosirea majusculelor pentru inceputul fiecarui cuvant. De asemenea, mare atentie la cat de des folositi cuvintele gratis, oferta, semnele de exclamare sau procentele.

Nu induceti in eroare clientul

Subiectul unui mail seteaza si anumite asteptari. Din nou, subiectul il va determina sa deschida sau nu. Nu oferiti iluzia ca vor gasi in email ceea ce nu este. Asa ii puneti direct pe drumul neincrederii si in consecinta, se pot dezabona.

Testestati si iar testati

Inainte sa trimiteti email-ul este bine sa-l testati (in Yahoo Mail, Gmail, Outlook, un device Ios sau unul Android). Daca arata conform asteptarilor atunci puteti trimite newsletter-ul.

In  final, newsletter-ul trebuie sa circule. Aminteste-le celor care primesc mesajul sa-l trimita si altor prieteni care pot fi interesati de el. Incearca sa-ti promovezi newsletter-ul prin orice mijloace posibile.

De, asemenea oricat de “dureros” ar fi, nu uitati si de butonul de dezabonare.

Agentia noastra va poate ajuta in promovarea afacerii prin newsletter ( direct-mail-ing) prin intermediul site-urilor din portofoliu : www.catalog-cursuri.ro ( cel mai mare site de cursuri si cariera din Romania) si www.profit360.ro portal de afaceri profitabile.

 

Share Button