Cum promovezi un magazin online

07/01/2012
  • cum sa realizezi un magazin online

Un magazin online oferă posibilitatea de a avea milioane de clienţi potenţiali, dar dacă nimeni nu ştie despre el  sau nu există suficiente motive pentru a cumpăra produsele/serviciile expuse, este puţin probabil să fie și profitabil. Pentru a reuşi cu un magazin online, nu este suficient ca acesta să aibă un design bun sau să vândă produse de calitate. Trebuie să ne asigurăm, de asemenea, că are un trafic bun, cu vizitatori de calitate, că site-ul încurajeaza clienții să cumpere.

Găsiți mai jos principalele modalităţi de a promova un magazin online:cum promovezi un magazin online

Dacă ai nevoie de promovare online pentru magazinul tău contactează-ne pentru o ofertă – CLICK AICI!

SEO
În general, cele mai multe vizite se fac de la motoarele de căutare (în special Google), așa că principala modalitate de a promova un magazin online este de avea o poziţie bună în rezultatele de căutare de pe aceste motoare.

O poziţie bună în rezultatele de căutare, nu îți da numai  posibilitatea de a avea un trafic crescut, dar site-urile care apar în partea de sus a motoarelor de căutare generează consumatorilor un sentiment mai mare de încredere.

Pozitionarea bună în motoarele de căutare poate lua ceva timp, şi depinde de mai mulţi factori, inclusiv inbound link-uri  şi utilizarea adecvată a cuvintelor cheie.

Online Advertising
Publicitate online sau publicitate pe internet se face, în principiu, cu anunţuri text sau grafice introduse pe alte site-uri.
Un mod eficient de a face publicitate online este prin intermediul programului Google AdWords, care ne permite să plasam anunţuri pe site-uri legate de tema afacerii tale, şi platești numai pentru click-urile pe care le fac către magazinul online.

Un alt mod de a face publicitate online este prin scrierea de articole referitoare la produsele pe care le oferi (de exemplu sfaturi cu privire la utilizarea corectă a acestora), cu o mica imagine și link către magazinul online.

Bineînțeles că promovarea pe rețelele de socializare este la fel de importantă pentru crearea încrederii potențialilor clienți.

E-mail marketing
O altă modalitate de a promova un magazin online este e-mail marketing-ul. De exemplu, poți avea un buletin informativ prin care anunți vechii clienți despre promoții sau produse nou lansate.

Vânzări Promoționale
O altă modalitate de a promova magazinul este folosind promovarea vânzărilor, cum ar fi oferte speciale, reduceri, cupoane, tombole, concursuri, etc.
De exemplu, poți da un produs gratuit la achiziţionarea unui produs diferit, sau trimite prin e-mail la clienţii existenti un cupon de discount care pot fi folosit atunci când achiziţionează unul din noile produse.

O bună prezentare a produsului
O prezentare bună a produsului implică faptul că fiecare dintre produsele afişate în magazin are o descriere atractivă (ce scoate în evidenţă principalele caracteristici şi beneficii ale produsului), imagini de calitate, un preț corect şi o varietate mare de produse.

Promovarea produselor pe alte site-uri
O altă modalitate de a promova magazinul online este promovarea produselor pe site-uri, cum ar fi portalurile (Shopmania), site-uri de comparații de prețuri (Compari , Price) și site-urile de licitaţii (eBay, Ocazii) sau portaluri de afaceri (profit360.ro)  care permit afișarea și vânzarea produselor tale şi care oferă posibilitatea de a promova magazinul, astfel crescând și traficul de pe site-ul tău.

Publicitate offline
Deşi magazinul online este un business a cărui promovare poate fi realizată exclusiv pe internet, noi spunem că nu ar trebui să respingeți posibilitatea de a face publicitate offline.

De exemplu, am putea face publicitate în mass-media tradițională, cum ar fi televiziunea, radioul şi presa scrisă, deşi există mai multe alternative cu costuri mai reduse, cum ar fi anunţurile mici pe panourile publicitare sau postere, distribuirea de pliante, cărți de vizită, etc.

Share Button