Cum sa folosim postarile incorporate (embedded) de la Facebook

16/09/2013

postari incorporate facebookPostarile incorporate (embedded) pe Facebook au fost recent lansate pentru toti utilizatorii, nu doar pentru marile branduri si suntem incantati de posibilitatile pe care cel mai recent  plus al Facebook-ului le-ar putea oferi celor din industria de marketing. Cat de uimitoare vor fi postarile incorporate(embedded) de pe Facebook inca nu poate fi precizat, insa beneficiile pentru marketeri pot fi vazute atata timp cat le folositi.

Postarile Facebook incorporate (embedded) in articolele de pe bloguri/ site-uri

Interactiunile sociale au obiceiul de a crea o mare de informatii la care ne te-ai fi putut gandi sau mai mult, sa le poti imparti cu clienții sau cititorii site-ului. Asadar, utilizati postari embedded pentru a va creste vizibilitatea articolelor prin furnizarea de detalii suplimentare referitoare la brand, produse sau impartasiti pur si simplu un raspuns la o intrebare, toate intr-un post relevant pe blog. Nu uita, daca ai noroc, un blogger din industria in care activezi  poate încorpora unul dintre mesajele tale in propriul blog si poate crea astfel o crestere a expunerii brand-ului tau.

In plus, azi Social Media este parte integrata din orice campanie de marketing online.

Post by Limonade Agentie Interactiva.

Imparte ultimele stiri din industrie

Daca ai obiceiul de a parafraza articole pe blogul brand-ului tau sau pur si simplu iti place sa imparti ultimele stiri, poti acum utiliza Facebook Embeded pentru a prelua stirile direct de la sursa stirilor postate pe Facebook.

Aceasta este o modalitate foarte buna de a face schimb de informatii si pentru a oferi o sursa unica de stiri. Trebuie doar sa fi atent ce veste te decizi sa incorporezi, in cazul in care lucrurile incep sa se precipite iar stirea va fi stearsa, postarea fie va disparea sau va fi stearsa si de pe blogul tau.

Crearea de content de calitate si impartirea de content de calitate

Acum ca mesajele Facebook incorporate sunt disponibile pentru toata lumea este si mai important sa te axezi pe content de calitate in postarile tale de pe Facebook.

Daca vrei ca oamenii sa isi incorporeze postarile pe care le faci si sa creasca gradul de recunoastere al brand-ului, trebuie sa te asiguri de calitatea contentului pe care il postezi.

Creaza propriile stiri si comunicate de presa interactive

Comunicatele de presa si stirile sunt destul de plictisitoare. Daca vrei sa mai animi anunturile si conferintele de presa profita de mesajele Facebook incorporate pentru a le face mai interactive. Fie ca lansezi un produs sau un viitor eveniment, da-le cititorilor si clientilor tai sansa de a antrena conversatii prin incorporarea unui mesaj intr-o conferinta de presa.

Scoate in evidenta satisfactia clientului.

Poti solicita utilizatorilor blogului/ site-ului tau sa lase un comentariu pe un sondaj de opinie sau sa impartaseasca pagina ta de Facebook.

Pur si simplu cere fanilor să împartă o poveste despre experienta pe au avut-o cu afacerea ta si sa le dai posibilitatea de a incorpora acest post pe blog. Mesajele incorporate iti permit sa arati cat de multe like-uri si comentarii ai la un anumit post prin codul embed si s-ar putea sa aduni feedback-uri pozitive doar prin sharing-ul articolului in sine!

Daca nu ai timp sa te ocupi asa cum trebuie de pagina de Facebook a afacerii tale, Agentia Limonade poate face  comunicarea in social media intr-un mod profesionist si de impact asupra potentialilor tai clienti. Cere o analiza si cotatie de pret pentru promovarea pe Facebook a afacerii.

Share Button