Mai sunt importante cartile de vizita?

24/02/2013
by Irimia Daniela

Da, trăim în secolul 21, și da, este era digitală, perioada tehnologiei, viitorul și toate cele, dar hai să fim sinceri: nimic nu bate o carte de vizită pentru o promovarea rapidă si eficientă.

Să luăm un exemplu: Ai ieșit cu niște prieteni într-un local. Începi să te conversezi cu o prietenă al unui prieten; subiectul ajunge în mod normal şi inevitabil la serviciu şi la ocupaţia fiecăruia, ea întreabă cu ce te ocupi, îi spui că realizezi campanii de marketing si promovare online pentru întreprinderi mici și mijlocii din zona ta. Evrika! Se pare că e proprietarul Jean’s Boutique, un outlet de haine fashion din oraş. Mai mult, ea cochetează cu ideea de a investi într-un magazin online pentru afacerea ei, astfel încât să poată accepta comenzi on-line. Așa ajungi să îi spui că eşti interesat în a o ajuta cu acest lucru (contra cost desigur) și că ar trebui să te sune. Acum, sunt două variante:

A. Ori măzgălești datele pe un şerveţel pe care ea, cel mai probabil mai târziu, îl va scoate din buzunar și îşi va sufla nasul fără să știe ce este, sau

B. Îi vei pasa una dintre cele mai de calitate cărţi de vizită, tipărite în mod profesional, care conține orice metodă imaginabilă de a te contacta, inclusiv, desigur, URL-ul site-ul tău de afaceri, carte pe care ea o va plasa în poșetă și cel mai probabil îşi va aminti să te contacteze.

Morala poveștii? Uneori, metodele de modă veche funcționează cel mai bine. Trebuie doar să fii pregătit în orice moment. Cărțile de vizită nu au murit și nici nu se va întâmpla asta prea curând.

Cărțile de vizită s-au transformat însă și devin din ce în ce mai interactive și conectate cu era digitală.

Citeste despe lucrurile la care trebuie sa fii atent cand iti faci cartile de vizita http://www.limonade.ro/analize/materiale-promotionale-cartile-de-vizita

Share Button