Studiu de caz – cum promovăm afacerile românești în mediul online?

  • Logo Solutii Pompare fluide

Agenția Limonade este specializată în promovarea afacerilor românești, a IMM-urilor și a start-up-urilor.

Avem peste 7 ani experiență de marketing online și de la înființare până acum am administrat peste 110 de proiecte , toate realizate cu succes. În fiecare proiect punem accent pe puterea brandului și pe înțelegerea consumatorului (ambele aduc avantaj competitiv).

De ce este importantă prezența pe internet? Vă prezentăm cele mai importante date pentru anul 2017:

  • în România sunt peste 9,6 milionade de conturi Facebook iar media de utilizarea a acestei rețele sociale a ajuns la 1 oră pe zi pentru fiecare cont. A devenit noul ‘TV’ iar numărul de clipuri video a depășit Youtube, care era cel mai folosit canal.
  • 80% dintre consumatori caută un produs/serviciu pe motorul de căutare Google înainte de a-l cumpăra.
  • 68% dintre clienți inițiază luarea deciziilor în timpul căutarilor pentru un cuvânt cheie.
  • 50% din traficul pentru un anumit subiect este preluat de primele 3 siteuri de pe prima pagină în Google.

Acum este foarte clar de ce afacerile care nu sunt prezente și pe internet, au șanse foarte mici să se dezvolte și să reziste.

Domeniul antreproniarutului este foarte dinamic și e nevoie de multe calități pentru a avea succes. De cele mai multe ori la începutul unei afaceri nu este buget pentru angajarea multor specialiști așa că recomandăm alegerea unei agenții de marketing specializată în promovare.

Concret, ce avantaje poate aduce Agenția Limonade afacerii dumneavoastră?

Azi prezentăm Soluții Pompare Fluide – experți în proiectarea și comercializarea de pompe și grupuri de pompare a apei. Acest proiect a început colaborarea cu noi în Logo Solutii Pompare fluideianuarie 2017 și principalul obiectiv este de creșterea cererilor și a vânzărilor pentru produsele disponibile pe site. Cunoștințele și calitățile noastre sunt puse în acțiune iar rezultatele au apărut repede și cu mult succes!

  1. S-a creat un nou logo care să exprime cât mai bine acest proiect: elementele sunt din țevi de apă și culoarea reprezentativă: albastru.
  2. Imagina este importantă și are un impact decizional în mintea vizitatorilor așa că am propus o serie de bannere moderne care ne ajută să dezvoltăm brandul.banner grafică pentru promovarea online
  3. Aceasta este noua identitate pe care o folosim pentru site, comunicatele de presă sau pentru noua pagină de Facebook. La începutul colaborării aceasta contul de Facebook nu exista așă că am decis să fim prezenți în social media. Creștem organic o comunitate online și postam des informații și produse de calitate.
  4. Optimizarea SEO este un punct important iar rezultatele se văd în traficul înregistrat: după doar 3 luni am reușit să marim numărul de sesiuni provenite din traficul organic cu 72% (ianuarie 322 de sesiuni versus 532 sesiuni în aprilie). Din punct de vedere al traficul pe site,  lucrăm constant la optimizarea cuvintelor principale în motorul de căutare. Ne-am axat pe creșterea conținutului (element de bază în SEO) care a adus la creșterea duratei a sesiunilor până la 3 minute (alt factor important de care Google ține cont este comportamentul vizitatorilor). Cu 6 cuvinte am ajuns pe prima pagină iar acum ne ocupăm de cuvintele din celelate pagine (termeni precum pompa apa murdara sau cu tocator)rezultate SEO

 

 

 

 

 

Share Button

Leave a Comment