Google Adwords

11/04/2017
by Popa Marius

    Google AdWords…sau ”cum să te vadă clienții cât mai repede pe internet”

     

    Credem că unele dintre cele mai rapide și eficiente metode de promovare în zilele noastre le reprezintă campaniile Pay-Per-Click. Mai pe românește, plătiți doar pentru utilizatorii care dau click pe anunț și vă accesează site-ul.

    Toate anunțurile plătite apar în prima parte a paginii, așa cum putem vedea în imaginea de mai jos:

    Fiind atât de vizibile, textele trebuie compuse astfel încât să exprime concret ce vei găsi pe site. În caz contrar, oamenii intră pe site, nu găsesc ceva relevant pentru ei și pleacă. Așa se consumă bugetul inutil din cauza unor erori de înțelegere. Putem vedea și în exemplul de mai sus că nu toate anunțurile sunt bune pentru căutarea mea: ”pantofi sport”. Ultimele 2 anunțuri au, într-adevăr, legătură cu domeniul sportiv, dar cu siguranță nu voi găsi pantofii de care am nevoie.

    Cum funcționează o campanie Pay-Per-Click în Google?

    O campanie este formată din mai multe grupuri de anunțuri. Un grup de anunțuri este format din cuvinte cheie și anunțurile specifice. Cuvintele cheie reprezintă acei termeni pe care oamenii îi caută pe Google, iar anunțurile sunt cele afișate în pagină.

    Dacă în site ai mai multe categorii de produse și servicii, în campania de promovare vor exista tot atâtea grupuri de anunțuri. Ex.: la un site care vinde diverse produse, nu vom combina în același grup cărți, laptop-uri și frigidere. Vom separa cuvintele cheie și vom formula anunțuri specifie fiecărei categorii, cu URL final specific.

    Ce facem noi în Agenție?

    1. Ne consultăm împreună cu tine în ceea ce privește cuvintele cheie. Tu îți cunoști business-ul cel mai bine, suntem mai eficienți dacă ne dai câteva idei și îndrumări.
    1. Îți dăm o simulare de buget, să ai idee de performanțele ulterioare.
    1. Punem bazele campaniei, respectăm timeline-ul stabilit de comun acord și verificăm în fiecare zi dacă lucrurile sunt în regulă. Mai precis, o optimizăm constant.
    1. Adăugăm pasiune în ceea ce facem.
    1. Ținem constant legătura cu tine și întreținem o colaborare frumoasă.

    Dacă mai ai și alte întrebări, scrie-ne la contact@limonade.ro

    Noi promitem că îți vom răspunde cât mai repede cu putință.

     

    Cu drag,

    Delia de la Limonade, expert în Google Adwords

    Share Button

    Leave a Comment