Branding si creatie grafica
Brand-ul este experiența clienților pe care o au când folosesc produselor sau serviciilor unei firme
.
Forța unui brand este reprezentată de capacitatea sa de a influența comportamentul de cumpărare. Cum piața e din ce în ce mai competitivă, iar clienți trebuie să aleagă între o mulțime de firme care oferă același serviciu sau produs, trebuie să învățăm să ne diferențiem. Considerăm crearea brand-ului o acțiune importantă în dezvoltarea unei afaceri și e nevoie să includem mai mulți pași în strategia de marketing.
Știm cu toții că nu “cel mai bun câștigă”, ci acela care se promovează cel mai bine și rămâne în mintea consumatorului. Noi vă ajutăm cu pachetul complet pentru crearea și consolidarea afacerii dumneavoastră.
Începem cu o analiză și un plan complet care să conțină recomandările optime pentru un proiect de succes! Ne dorim ca ideile noastre să vă ajute pentru o afacere reușită, motiv pentru care suntem
atenți la fiecare aspect: nume (care să sune frumos și să fie ușor de reținut), logo (identitatea vizuală), sloganul, culoare (cât mai reprezentativă pentru imaginea firmei), grafică sau factorii senzoriali precum: sunet, miros sau gust.
Pe lângă strategia de alegerea brand-ului vă putem ajuta cu servicii de design și creație de logo.
Imaginile alăturate sunt câteva exemple de logo din portofoliul nostru: pentru branduri din România.
Frutticon: porția de sănătate.
A fost un proiect extrem de “fresh” încă de la începuturile lui. Ne-a plăcut așa cum l-am văzut și am decis să îi proiectăm o imagine și mai fresh dacă este posibil. De ce Frutticon?
Fructe + confiate -> Frutti + con . Destul de intuitiv și de simplu.
Combinația galbenului prietenos și optimist cu verdele calm și răcoritor pe care am folosit-o pentru etichetă și brand emană o energie anume, energie pe care o dorim celui care caută fructele confiate pe rafturile magazinului. De asemenea, prin culoarea verde am vrut să arătăm aproprierea produsului nostru față de natură.
Am considerat că fruza special așezată în logo-ul Futticon are acealși scop cu produsul din ambalaj: livrarea bunei dispoziții și a unei porții de sănătate.